EttVanligtLiv

Inskrivning vecka 12

Av EVL - 2021-05-04 16:00

Vecka 12 och livet känns lättare att leva. Jag är lite piggare och mår inte lika galet illa hela tiden.

När jag ligger ner känner jag livmodern ungefär 5 cm ovanför blygdbenet. När jag är kissnödig på morgonen trycker livmodern upp urinblåsan eller vad det är så att magen får en stenhårt kul på höger eller vänster sida.


Jag hade inskrivningssamtal förra veckan och eftersom jag är 35 fick vi erbjudande om KUB vilket vi såklart tog. Jag lämnade blodprov samma dag och imorgon den 5/5 är det dags för ultraljud. Det ska bli spännande men också lite läskigt. Vad gör man om man får ett jättedåligt värde? Tänk om något är fel där inne? Det uppdagades att jag behövde järn också så det äter jag nu. Och sisådär 700 plommon om dagen :S


Jag fryser och svettas något så otroligt hela tiden. På natten när vi ska sova är det som om någon slår på en knapp och jag känner hur hela jag börjar koka.

 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards